Τεχνολογίες Ανάπτυξης Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών Εξάμηνο 7ο Μαθήματα Επιλογής
  • Περιγραφή

    Ο ρόλος των παιχνιδιών ως εργαλείων εκπαίδευσης, απόκτησης δεξιοτήτων και προσομοίωσης σε διάφορους τομείς, όπως εκπαίδευση, υγεία και επιχειρηματικές διεργασίες. Τύποι και χαρακτηριστικά παιχνιδιών. Επισκόπηση χαρακτηριστικών παραδειγμάτων παιχνιδιών σοβαρού σκοπού που έχουν αναπτυχθεί για διάφορους τομείς. Σχεδίαση ενός παιχνιδιού: ο κόσμος, οι χαρακτήρες (παίκτες και πράκτορες) και οι ενέργειες τους, τα επίπεδα του παιχνιδιού. Αρχές και μεθοδολογίες σχεδίασης. Παρουσίαση των σχετικών εννοιών μέσω της σχεδίασης ενός απλού εκπαιδευτικού παιχνιδιού σε ένα εκπαιδευτικό προγραμματιστικό περιβάλλον, όπως το Unity3D. Αξιολόγηση της ποιότητας σχεδίασης υπαρχόντων παιχνιδιών σοβαρού σκοπού. Εργαλεία, μηχανές και διασυνδέσεις προγραμματισμού παιχνιδιών. Σχεδίαση ενός παιχνιδιού με βιβλιοθήκες που είναι ανεξάρτητες γλώσσας και πλατφόρμας, όπως η OpenGL. Προγραμματισμός παιχνιδιών: ο βρόχος του παιχνιδιού, αρχιτεκτονική του παιχνιδιού, γραφική διασύνδεση, αλληλεπίδραση και χειρισμός συμβάντων, κείμενο, δισδιάστατα/τρισδιάστατα γραφικά και κίνηση, πίνακες και συλλογές αντικειμένων. Σχεδίαση ενός παιχνιδιού σοβαρού σκοπού χρησιμοποιώντας σύγχρονες μηχανές παιχνιδιών/βιβλιοθήκες και προγραμματισμός του παιχνιδιού σε C#.

  • Διδάσκοντες

    Παναγιωτόπουλος Θ.

  • Υπολογισμός Βαθμού

    Απαλλακτική Εργασία 100%

  • Εξέταση

    Το μάθημα εξετάζεται μέσω απαλλακτικής εργασίας, στην οποία ζητείται η δημιουργία ενός 3D παιχνιδιού.

  • Σημειώσεις
  • Φροντιστήριο
  • Χρήσιμοι Σύνδεσμοι